banner

nutizie

1.DKBI
Stu tipu di labbra a prova di polvera in a superficia sliding è apre un picculu chamfer, cusì pò scrape una piccula quantità di film d'oliu residuale nantu à l'arbulu. U disignu unicu aumenta l'area di cunchiglia di ferru rivestita in PU.

2. UDX
U sigillu d'oliu principale di a struttura UDX adopta un novu materiale di poliuretano.Ùn aghjunghje micca solu l'anellu di stella, ma ancu aumentà u disignu di interferenza di labbra cù una resistenza eccellente à a temperatura alta.

3. HBYRF
HBYRF STRUCTURE buffer seal with new polyurethane material and dupont nylon material land resistance high temperature impact impact, so it can effectively protect the main oil seal from damage.

4. ORing
Materiale / NBR, O-RING hè un tipu d'anellu di sigillatura di gomma cù sezione circular, fabricazione simplice, funzione affidabile è esigenze di installazione simplici, pò esse aduprata in applicazioni statiche è ancu esse aduprate in applicazioni dinamiche cù movimentu relativo trà cumpunenti.

5. SPGW
L'anellu di sigillatura cumminatu SPGW (materiale: NBR + TEFLON + NY) include un anellu di tenuta elastica dentata, dui anelli di ritenzione è dui anelli di usura.

6. WR
Stu pruduttu hè utilizatu cum'è una parte di supportu di u pistone per prevene u graffiu o l'eccentricità (prevenenu a tiratura di u cilindru) è migliurà a durabilità di u seal.The materiale hè resina fenolica rinfurzata in tela cù una resistenza di compressione eccellente è resistenza à l'usura.

7. KZT
Stu pruduttu hè usatu in cumbinazioni cù i sigilli di pistone è WR per impediscenu chì l'oliu in u cilindru sia mischju cù sustanzi esterni.Cusì causanu danni à i sigilli.


Tempu di post: Aug-10-2022