banner

nutizie

U live show hà ristrettu ancu a distanza trà i venditori è i clienti.In u prucessu, mustraremu in dettaglio i prudutti chì i clienti anu bisognu di sapè in u prucessu di vendita.In l'interazzione in tempu reale, daremu e risposte più prufessiunali è mostreremu i dettagli di u produttu à tutti in modu più intuitivu.A trasmissione in rete hè una nova tendenza di u sviluppu di Internet.

Ogni mese Nanjing HOVOO machinery Technology Co., Ltd. hà da fà dui spettaculi in diretta, visualizazione dettagliata di i prudutti, per portà e soluzioni più prufessiunali, ùn mancate oh!

In diversi festivals, selezziunàmu prudutti cù un bonu voluminu di vendita è offre sconti.Per mezu di a trasmissione in diretta, i cunsumatori ponu avè una cunniscenza più chjara di e caratteristiche è i materiali di i prudutti, per pudè cumprà più in modu sicuru.

A funzione più ovvia di u sistema di trasmissione in diretta hè a so forte interattività, chì permette una megliu cumunicazione cù l'utilizatori.In generale, a trasmissione in rete di i media TV hà sviluppatu più maturu.A trasmissione in diretta interattiva di a rete hè assai interattiva.A trasmissione in diretta in ogni mumentu è in ogni locu avarà un grande spaziu di sviluppu in u futuru.

Per mezu di parechje trasmissioni in diretta, avemu guadagnatu più novi clienti è facemu chì i vechji clienti cunfidanu di più è cumprà di novu.In questu prucessu, i clienti ci anu ancu elogiatu per a nostra consegna veloce, una bona attitudine di serviziu è una bona qualità di produttu.

In u 2022, participeremu à a Mostra di Changzhou in Maghju è à a Mostra di Shanghai Baoma in Nuvembre.Speremu chì più persone ponu cunnosce a nostra marca, accolti i nostri clienti novi è vechji per participà à a mostra, è lanciaremu novi prudutti.

In u mumentu di l'epidemie, parechji canali di vendita offline sò bluccati.A trasmissione in diretta di l'impresa ùn hè micca un novu metudu di prumuzione, ma un mezzu necessariu per a sopravvivenza di tutte l'imprese.Cum'è a fortezza di a marca, espansione i clienti, è prumove a fronte di a transazzione, hè assai necessariu per l'imprese di custruisce a so propria piattaforma di trasmissione in diretta!

Aggiuntu novu modu - Live show1

Per più infurmazione, fate attenzione à Ali International store:

https://hosinchina.en.alibaba.com/?spm=a2700.7756200.0.0.724471d27Aw8D7


Tempu di Postu: Feb-07-2022